.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف و ترافیک سنگین در محورهای مازندران
فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان، گفت: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی مازندران بارش برف به‌صورت سنگین است.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به بارش برف سنگین در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان، اظهار داشت: به‌دلیل بارش برف سنگین محور هراز از ساعت سه تا 6 صبح امروز بسته شد و در حال حاضر این محور باز است.

وی درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران، گفت: در حال حاضر در محور هراز ترافیک به‌صورت سنگین و در محورهای سوادکوه و کندوان ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی برای رانندگان، عنوان کرد: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند و با این کار سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف در محورهای مازندران رانندگان در صورت لزوم مسافرت کنند، در غیر این صورت از سفر خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای مازندران، افزود: ریزش و رانش به‌صورت محسوس بوده و با توجه به حضور ماموران راهداری در محورهای استان در اسرع وقت نسبت به پاک‌سازی مسیر اقدام شده است.

محمدنژاد متذکر شد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.